idag har jag inte hunnit äta min lunch.. men det kommer ;)

idag denna underbara lördags helg dag, så har jag inte hunnit äta någon lunch :O besvikna? jag förstår!! shit jag hittar inte ord för att beskriva min besvikelse :( men men senare idag så blir det, det kommer DET KOMMER!! ;)
ne nu ska jag stänga av rebeccas dator :)
jag skriver senare vad det blev hihi.
puss och kram ;)

Jaså, så du ska kommentera min lunch?
Postat av: Becca

Jag vet vad du ska äta för lunch idag! Antingen pizza eller ravioli. SÅ LÅT ALLA DINA ANDRA LÄSARE FÅ VETA OCKSÅ!!!! Det är spännande ju! :D <3

2009-01-13 @ 10:55:10
URL: http://miimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du? Det verkar som att du är anorektiker eller liknande. Äter du aldrig lunch eller!?

2009-01-14 @ 11:37:10

Kommentera lunchen här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0